Mjukis

Hej igen ! Vilken seg helg det har varit, känner mig jätte konstig i huvudet.. Var iallf bara hemma idag på Dan och tog det lugnt. Sen fick jag ett sms från vicky som undra om vi kunde sola. Visst tänkte jag för nu var det endå några dagar sen. Fast det sluta med att Vicky inte svara och hann sola innan jag skulle det. Så då så passande hörde mickis av sig till mig och vi två drog till kärrtorp istället. Pratade lite om iallf jag kanske skulle börja träna med henne :) Och det skulle faktiskt vara super kul. Hon har kort på eriksdalsbadet där dom har både gym och olika pass ( plus självklart bassäng haha) Kanske kan bli på onsdag då för hela veckan känns rätt uppbokad nu när jag tänker efter :) Imorgon ska jag och Linda till pappa som har varit i thailand en månad och umgås med han. Sen på tisdag ska jag färga mitt hår ! Fan blev nervös nu när jag skrev det haha.. Och på onsdag då kanske träna. Sen är det påsk och det tänkte vi starta med att åka på kryssning på torsdag :) Roliga saker när jag väl tänkte efter.

Iallafalll, efter solningen så åkte jag in till stan en sväng och kollade lite i affärer. Och jag är typ shopping beroende. Om jag har pengar och är ledsen, glad eller uttråkad så shoppar jag. Har ibland ingen spärr och det är lite jobbigt. Men idag så blev det flest grejer på Cubus och där var det 25% rabatt på ALLT i butiken. Så då passade jag på ( undanflykter har jag till nästan allt jag köper också haha) Okej överdriver lite granna nu men ni fattar :P

Det här var iallf något jag verkligen behöver. Har lixom inga riktiga mjukiskläder så det var perfekt



Ca 320:- gick det på

Slänger upp resten av shoppingen alldeless strax !

Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 03:42:19
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0