Mys första tatto



Nu är den ju precis nygjord så det är fortfarande lite utsuddat runt om men tycker endå den blev jätte fin :) Ska själv göra en på handleden där jag ska skriva en text med skrivstil ungefär. Texten är fortfarande hemlig bara några som vet vad jag har för ideer. Men hoppas den blir gjord snart för nu är jag jävligt sugen !

Annars då, idag efter jobbet drog jag till gullmars för att möta my. Mötte på axel en stund under tiden också. Vi gick och käka på kebaben i väntan på my. Som sammanlagt blev en timme försenad ! haha.. Sen drog han med sin kompis för dom skulle på match. Sen dök my upp och vi gjorde inte så mycket utan snackade lite skit ett tag innan vi började röra oss hemåt. Kom väl hem vid halv 8 nångång. Hann vara hemma en timme ungefär innan Linda ringde som jag då åkte och mötte för en stund sen. Robin köpte en ostkaka och då vart jag ju också såklart så sugen så köpte mig en egen som jag sitter och smaskar på nu innan jag ska sova :P

Såg också en sån där äcklig person som jag inte tycker om i gullmars idag. Jag tror du läser min blogg ibland också men har inte fattat varför... Hmm..

Nä nu blire sova och sen imorn ja då ska vi kolla resor till bla Gotland , Rhodos och göteborg tills i sommar :D Jag Lina och Diddi. Looking forward to it <3

Kommentarer
Postat av: Mysaan

Hahah :)

2010-03-25 @ 09:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0