När man minst anar det..

Kvällen igår blev inte precis som jag tänkt :( Var tvungen att åka hem från Matildas födelsedagsfirande vid halv 12-12 för jag blev bara sjukare o sjukare. Däckade direkt när jag kom hem. Fan att det skulle vara just igår. Hade ju sett fram emot det så mycket. Men jag gav det ett försök iallf. Sen blir jag väckt 2 gånger under natten. Fattar inte själv hur jag kunde vakna av vibratorn när jag sov så tungt. En gång klockan 2 typ och sen 3. Och det roliga är att varje gång nån ringer eller väcker mig när jag sover nuförtiden tror jag det handlar om posten haha.. Att jag ska dela ut brev eller nått :P
Sen var jag vaken ett tag och efter vi lagt på kunde jag inte somna om.. Halvsov resten av natten, mycket att tänka på. Sen väcktes jag igen klockan 9 på morgonen av att Linda ringer haha.. Efter det kunde jag inte somna om alls så låg och kolla på vampire diaries.

Nu tror jag att jag ska försöka äta lite frukost och duscha<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0