Onsdag

Hej ! jag har haft så fullt upp dom senaste dagarna så har inte hunnit sätta mig ner vid datorn och bara koppla av och blogga. Men ska väl försöka ta igen det i helgen eller nått :)

Idag har jag iallf varit hemma hos diddi och käkat jätte god middag.Slutade äntligen halv 5 ! Var där ett tag och sen drog vi och sola. Börjar äntligen få lite färg :) Tänkte vara brun till helgen. Är jätte taggad inför fredag redan. Som jag sagt förut uppskattar jag fredagar mycket mer nu när jag jobbar alla vardagar.

Just det, skulle ju visa er mina skor som jag köpte igår. Måste bara säga att dom är MYCKEt snyggare i verkligheten. Bilden ger inte skorna rättvisa :P Men jag ska nog ha på mig dom imorgon så ska försöka ta någon bra bild då istället. Den här bilden är tagen från Vagabonds hemsida:



1400 :- Jag vet väldigt dyrt men jag blev kär och har precis fått min första lön :P

Kommentarer
Postat av: alexandra

http://www.tradera.com/Knahoga-stovlar-auktion_340308_108894714

2010-03-19 @ 14:26:07
URL: http://alexjornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0