Onsdag

Oj oj oj redan onsdag idag.. Trodde det var imorn haha.. Vad veckorna går snabbt, dom bara rullar förbi! Kanske bra för då blire fortare helg och man kan ha kul och slappna av "slash" festa :P På lördag tex fyller Mathilda år och då blir det middag och utgång/fest.. Ser fram emot det mycket, sen på fredag får jag se vad som händer.. Vill lixom inte vara för död på lördag.. Men inte ska jag sitta hemma iallf.

Annars så är jag helt död.. Kommer somna tidigt ikväll tror jag. Tänkte föra över lite pengar idag direkt efter jobbet. Så snabbade mig som tusan och kom från jobbet halv 5. Var vid t bane perrongen drygt 38 och tåget kommer. Jag kollar om jag har mitt leg. Såklart inte. Går inte på tåget utan börjar vandra tillbaka mot kontoret men inser snart att det är för ont om tid. ( hinna till kontoret, hämta legget som ligger i jobb jackan och sen tillbaka till t banan o in till stan innan kl 5 ) Jävligt surt så åkte bara hem.

Nu ska jag gå iväg och träffa bästa Diddi för lite skvaller om kryssningen dom var på inatt !
<3


Bild från sist vi 4 var på kryssning..
Ni anar inte hur mycket jag velat följa med igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0