Söndag

Godmorgon ! Vaknade upp runt 9 idag faktiskt. Kanske beror på att jag somnade 12 igår. Var Hemma hos Robin igår och kollade på film. Jag och Linda hade först varit förbi centrum och handlat med oss cola, chips och dipp! Men jag var så trött så efter vi ätit upp chipsen slockande jag till och från. Även fast filmen var skit bra så kunde jag bara inte hålla ögonen öppna.. Robins säng är också grymt skön så det var väl lite därför också haha.. Sen gick jag iallf typ upp i sömnen kändes det som och började gå mot t-banan. Klockan var väl halv 12 eller nått. Pratade med Diddi hela vägen hem för fick tex vänta 10 extra minuter på tbanan. Inte kul när man var så trött och bara ville hem och sova.

Vi bestämde iallf att vi skulle in till stan idag och möta Linda på hennes lunch rast klockan 12 om det var sol och fint väder. Men skit också det kommer ju regna vilken sekund som helst ser det ut som :/ Men jag åker in endå och håller henne sällskap, hoppas Diddi vill komma ut en sväng också. Sen blire nog en sväng förbi solariet och kanske förbi pappas lägenhet och hämta lite post.

Några av mina nya smycken jag köpt. Allt från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0