Tisdag

Godmorgon.. konstigt att jag bloggar vid den här tiden va ? Men jag var tvungen att vara hemma idag.. Har inte blivit bättre sen igår :( Och som jag tror har jag fått problem med tanden igen. Känner mig precis på samma sätt som förra gången, när jag hade ont i tandköttet , ont i halsen, fick feber. Usch det var så jävla hemskt. Vill inte dra ut en till tand.

Blir också så irriterad på tandläkaren förra gången som sa; Om vi drar ut tanden ovanför är det inget som trycker emot den "onda" tanden neranför. Det är bäst att göra så eftersom den "onda" tanden inte växt ut så mycket. annars skulle det bli operation eller vad dom sa. A men nu är det så att den börjat växa ut mer och mer och det hjälper inte att dom drog ut den övre. Bara onödiga pengar. Så jag gissar på att det är därför jag blir sjuk nu också om jag har en inflammation i tandköttet. :(

Måste ta mig till en tandläkare idag och höra vad dom säger.
Härligt väder ute iallf. Brillorna åker på och kanske till och med skinnjackan om det är plusgrader? Är kanske för varmt med vinterjackan då..



Funderar på att ta med kameran och kanske få till nån fin vår bild ? Visar er sen isåntfall.
Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0