Today




Skönt att man kan ha brillor nu när solen skiner, då syntes det inte att jag var sjuk..  179 :- på Kicks

Det var faktiskt väldigt skönt ute idag.. Inte överdrivet kallt alls så frös inte i skinnjackan.
Jobbigt bara att åka in till stan sjuk men var tvungen att fixa med mina pengar för det blir aldrig av efter jobbet. Sen är det ju också bra att komma ut en liten stund om man är sjuk till att stärka upp sig.. Men gick aldrig till någon tandläkare idag. Är inte säker på att det är problemet. Gissar på att jag har en virus inflammation i halsen och det är därför jag blivit sjuk. Sist jag hade det fick jag ett slags munskölj av doktorn som jag har kvar av och då försvann det på bara någon dag. Så förhoppningsvis hjälper det så jag kan jobba på torsdag. Har pratat med jobbet idag och vi kom överens om att jag ska vara hemma imorn med och stärka upp mig.

Nu ska jag äta middag och sen börja trixa med Mikaelas bloggdesign :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0