tröttis

Nu kom jag hem för en liten stund sen. Linda och jag mötte upp My på vägen och stannade och snackade ett tag. Försöker övertala henne att följa med på kryssningen på torsdag men det går inte så bra.. Tråkig du e my du ska fan med! Det blir skit kul.. Men annars så är det iallf Jag Diddi och Linda som är säkra nu tror jag iallf.. Bara Linda inte jobbar fredag för då skiter det sig för henne, men tror inte hon skulle det. Sen hoppas jag att Lina får ledigt också. Vet fler som ska åka så folk kommer vi träffa på iallf. Finns ju bara 280 krs hytter kvar nu så rätt fullbokat är det..


NÄ FAN ALLTSÅ, man måste vara 21 för att åka kryssningen på torsdag och det är ju inte dom andra :( Så nu kan vi inte åka på torsdag skit tråkigt.... Men får hitta på något annat roligt då istället. Tex kom mysan med några roliga ideer och alternativ :P


Annars så kommer den här jobb veckan vara jätte kort och skön :) Ledig fredag,lördag,söndag och måndag eftersom det är påsk ! :)

Handlade med mig en tiding och en frödinge ostkaka. Har fastnat för den haha...  Så nu tänkte jag läsa lite och fota några grejer vi fick från pappa. Ska se om jag hittar någon bra bild på den hårfärgen jag vill färga till imorn också :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0