Mysig dag

Hej ! Idag har det varit en skön dag :) Gick och sola i kärrtorp klockan 2, så skönt att bara koppla av i ett solarium faktiskt. Nu orkar jag inte vara blek längre haha. Efter det skulle jag mött upp Linda och Robin för att ta bussen mot mina kusiner. Men självklart missar jag bussen med 1 minut. Bara för att jag tänkte att bussen gick 3 minuter senare. Lite segt men åkte iallf tbana till fruängen så mötte upp dom där istället. Sen när vi kom fram så bjöds det på skit god korv gryta som vanligt :) Var där i någon timme och bara umgicks, mycket mysigt. En liten promenad gick vi på också. Tog några bilder:





Sen fick vi skjuts hem av Robins Kusin och nu sitter jag här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0