Från igår

Igår började kvällen och dagen super bra ! Slutade Jobbet klockan 3 och då fixade jag mig lite i omklädningsrummet. Sen samlades nästan hela City mail gänget i köket och drack öl. Efter ett tag gick typ alla och beställde kebab. Jätte trevligt var det där :) Satt väl där från halv 4 till halv 7-7. Sen rörde vi oss vidare till en biljard hall i närheten.. Jag och Henrik förlora en match och vann en :P Sen var jag tvungen att dra vid halv 8 och möta Diddi, Linda och robin hemma hos han. Där snaxckade vi lite skit och fixa det sista innan det var dags att röra sig mot stan.

Vi tog taxi in dit, hämta upp Lina på vägen och när vi väl var framme märker jag att mitt körkort är borta !! Asso jag e så jävla ledsen. Letade överallt i bilen och väskan men det är tydligen borta om det inte ligger gömt hos robin nånstans men hans mamma letade men hitta inget. Så har iallf beställt ett nytt så det borde väl komma på måndag senast tisdag iallf. Så det vr ju inte värsta roliga början på kvällen. Var då tvungen att ta taxi igen hem och hämta passet. Det gick på 400:- sen betalade jag in till stan innan för 200 :- KUL ! usch får ångest bara jag tänker på det..

Men men vi drog iallf till Ojojoj och satt där rätt länge innan vi gick till GK och mötte några personer. På Ojojoj stötte vi också på Madde, Bente och frida en snabbis... Natten Slutade lite sådär halvt kasst men fick iallf skjuts hem från gullmars vid 4... Börja skit bra men kunde slutat roligare !



Diddi tog resten av bilderna med sin kamera som jag förhoppningsvis får senare idag :)

Förresten på GK snodde nån min jacka jag har på bilderna ovan :( orkar inte , och förra fredagen snodde nån min svarta fuskpäls :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0