Vågar jag ?

Bokat frisör tid på tisdag nästa vecka ! Tanken är att jag ska färga håret i en mörkare/ljusbrun nyans med guldblonda slingor i. Men ska jag våga färga bort min fina blonda färg ? det är frågan, har till tisdag att bestämma mig men TROR det blir så ja :)

Tror ni jag skulle passa i mörkare ?


Och förresten en sak som gjorde min dag idag var när Micke på jobbet sa till mig att vi kommer få en full månads lön nu den 25:e mars. :D Jag som trodde jag skulle behöva vänta till den 25:e april men nu hade jag tur. Lön 2 gånger denna månad då. Den 15:e och nu den 25 OM det nu är så som han sa. Hoppas hoppas hoppas :) Det märker jag imorn på lönespecifikationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0