Vill ha semester nu !

Kvllen igår var väldigt seg och inte så speciellt rolig. Men det bästa var när jag fick ett samtal klockan 12 av en taxi chaufför som jag åkte med igår som sa att han hittat mitt körkort i bilen :D Shit vad glad jag blev ! MEn har fortfarande ångest att jag betala samanlagt 6-800 kr på taxi i fredags. Usch.. Men men inget att göra åt nu.

Annars så sitter jag och kollar igenom bilder till Rhodos :) Längtar så sjukt mkt. Sol, bad och värme. Fest och sena nätter. Fina foton och fina vänner. A gud det kommer bli så kul. Åker den 27:e Juni på en söndag och planet går kvart i 8 på morgonen från arlanda. Så vi är väl vid hotellet vid 12-1 perfekt för solning och första drinkarna ;) Exakt 3 månader kvar var det igår.

Här är lite bilder från själva Grekland/Rhodos som jag hitta på Vings hemsida:


Underbart eller vadå?

Kommentarer
Postat av: elin

åh, vilka härliga bilder! :)



hoppas du har haft en bra dag! :)

kram

2010-03-28 @ 18:28:16
URL: http://erosqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0