Vitare tänder ? ja tack

När jag får min lön ska jag köpa det här :)



Det här paketet kostar 395 kr, finns också billigare alternativ samt ett dyrare

Såg den här annonsen på facebook faktiskt :P Men klickade mig in för att se vad det var då jag funderat länge på att bleka tänderna..
Har nu läst massa omdömmen från tidigare kunder och betygen dom gett har varierat från 7/10 - 10/10. Verkar super bra och jätte billigt i jämförelse med ca 2-4000 om man inte gör det hemma. Visst det kanske är bättre och kanske gör det nån dag när jag har mer pengar. Men nu finns det viktigare saker jag ska lägga pengarna på men kan punta ut 400 för vitare tänder också :)

HÄR
hittar ni deras hemsida.. Endast 19:- frakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0