Från Lindas student skiva/middag

Jag var ju där i torsdags men mådde inge bra alls. Syns däremot inte på fotot för jag ansträngde mig för att se frisk och glad ut :P Lite överdrivet till och med hahah ! Var där över middagen sen åkte jag hem.

Annars så har jag bara legat hemma HELA helgen. Har varit så fruktansvärt tråkigt och inge friskare har jag blivit heller. Fy alltså har feber och det känns som att jag hostar upp alla inre organ. Men ska endå gå till jobbet imorn och hoppas att jag blir bättre snart. Har endå varit sjuk sen i onsdags så det borde släppa snart.

Nu tänkte jag titta på lite vampire diaries tror jag :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Blutsaft finns att köpa på hälsokostbutiker och ibland på ica och konsum och sånt. Den är ganska dyr, men det är den värd :)

2010-05-13 @ 13:53:37
URL: http://byjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0