LÖRDAG

Aaaaaaj vad jag har ont i munnen/halsen.. Skit nu får det ta slut kan knappt äta eller prata.. Det är dagens minus och mitt sega/trötta humör.. Annars är allt bra.. Gårkvällen spenderades på en båt nere vid kajen vid maria torget ( kommer inte på namnet nu ). Iallafall spelade Linas Låtsas pappa där i sitt band och dom var jätte duktiga :) Tog några öl där och snackade skit.. Mysigt var det och sommar stämning med vattnet, musiken och allt förutom att det blev rätt kallt sen. Invigde mina öppna högklackade skor och nu känner jag väl att jag kanske kunnat vänta några dar/veckor med det för SÅ varmt var det inte vid 10-11 och senare. Iallafall Madde och hennes två kompisar satt där också. Och du Madde var inte lite full hehe :P Måste ju ta kooort med biillys flickvään haha.. Kul var det att ses iallf :) Sen tog jag och Diddi taxi hemåt. Hon av i kärrtorp och jag åkte til Danne. Var så hungrig på vägen så köpte med mig lite mat från Mcdonalds som jag tjocka i mig när jag kom fram. Klockan var då 1 ungefär.. 10 minuter senare stamplar Lotta ( dannes mamma ) och Jimmy in. Så vi sitter uppe ett tag och snackar. Sen är Danne nästa person att komma hem fast då hade jag hunnit somna :P

Idag då... Jag och Danne har varit och käkat kebab, vilat, tagit en tur förbi Farsta ( köpte en tjocktröja, en vit blus och ett par jeans shorts) Kanske tar bild sen och lägger upp :) Körde förbi kungenskurva och JULA. Danne köpte ett part jobbshorts.. Slappade sen med alla andra i familjen innan vi bestämde oss för att åka och hämta hem pizza från huddinge. Snacka om tjockisar, först kebab sen pizza...

Kunde gått ut idag med men humöret var helt enkelt inte på fest, är inte så förtjust i två dagar i rad heller när jag jobbar mån-fre.. Känner bara för att vara hemma och ta det lugnt framför lite vampire marathon och en bra film med mys. Halsen och huvet hänger inte riktigt med som det ska heller så det är jätte skönt att bara slappa faktiskt... Danne satte sig nyss och spela en liten stund och jag tänkte läsa nya veckorevyn innan det är film och vampire dags :P

Trevlig lördagskväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0