SOMMAR

Hej bloggen ! Ska försöka komma in i bloggandet igen men har haft en liten torka .. Igår hade vi iallf fotbollsträning efter jobbet inför våran stora fotbollsturnering vi ska ha den 19:e juni. Det var skit kul :) Är ganska bra faktiskt.. Sen efter det åkte jag direkt in till stan och träffa Diddi och Lina.. Tog nån öl och snacka skit. Länge sen jag såg dom så det var jätte kul. Pratade massa om Rhodos och Gotland också. Får rysningar nu bara jag tänker på det. Ska hyra Moppar och det finns massa bra och stora barer längs där vi bor och aa sen Gotland är det fixat med att slippa stå i kö på två populära ställen bla .. Asso så jävla perfekt. Sen nästa lördag ska vi dra hela gamla "eliten" :P Till grönan som det ser ut nu..

Och här är låten Diddi jag mena med Katie perry och Snoop dog tror jag det är. Sommar plåga kommer det bli ! :

Sunkissed skin :D




Hinner inte skriva så mycket mer nu åter kommer sen maybe ;) Men lämna lite kommentarer nu som ni sa så blir det roligare :D



Kommentarer
Postat av: denise

okej:) ja har försökt ringa dig men de är abonenten... så ring mig!!<3

2010-05-27 @ 19:03:43
Postat av: denise

Imorrn köööör vi:D

2010-05-29 @ 00:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0