1:a maj

Hellooo.. Har varit en riktigt underbar morgon och dag. Har kollat på några avsnitt av vampire diaries, åkt en runda med bilen och hämtat lite grejer. Var förbi gabbi en snabbis och sen åkte jag och söt vidare och tog en cigg med en nyvaken Mysan. Sen drog vi till Danne och lagade en jätte god middag tillsammans med musik på högsta volym ! Har knappt kännt mig bakis alls idag och det har varit jätte skönt. Gårkvällen började mysigt hemma hos Gabbi med grillning och godmat. Men jag var så sjukt seg och trött. Hade jätte ont i benen och huvudet så somnade till och med en liten stund som var lite tråkigt :P Och det höll i sig hela kvällen tyvärr så drog hem efter att vi varit på söderhof. Orkade knappt hålla ögonen öppna. Berodde nog på för lite sömn och för mycket jobb den här veckan. Har varit vääääldigt stressigt och mycket att göra för mig. Men vissa kvällar kan det bli så. Linda tex drog hem innan vi kom till stan för hon var också så sjukt trött... På vägen hem mötte jag upp min älskling som också var med bente :) Dom hade varit hemma hos Jenny. Roligt att snacka ett tag innan vi gick skilda vägar :)

Bilder hoppas jag att ni som tog lägger upp snart för jag har inga egna att visa :P
Så länge kan jag ju visa bilder från förra valborg :


Nu ska vi upp till centrum och handla massa gottis och sen blir det film mys. Ska upp rätt tidigt imorn eftersom vi ska på match halv 1 i Solna och innan det hinna va hos Andre en stund. Så blir ingen utgång ikväll inte. Plus att jag fortfarande är jävligt seg och trött OCH lite pengar. Kommer nog somna hyfsat tidigt också som det känns nu :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0