Måndag

idag är jag riktigt trött ! Var min cykel dag idag och kämpa på i värmen ;) Sen efter jobbet åkte jag in till skanstull och mötte Linda. Köpte en as fin bikini, dock var underdelen för liten :P Och dom frågade i butiken om jag ville plombera underdelen men då sa jag nej för jag trodde den skulle passa perfekt men icke då haha.. Så måste köpa ett nytt par men som tur ät kosta dom bara 50 kr. Sen ett par svarta shorts , också billiga 100 kr.  Det enda som var lite dyrt om man jämför med det var ett par skit fina kilklacks skor för 500 Kr. Dom är tanbruna eller vad det heter. Både jag och Linda tyckte dom var jätte fina så var tvungen att ha dom. Perfekt när vi går på kullerstenarna på gotland i sommar ;) hehe.. Försöker leva lite snålt inför min semester men vissa saker måste jag ha innan dess och fler skor kmr det bli sen måste jag också färga håret. Den här gången blir det att lägga i massa blonda slingor. Ingen ide att färga det mörkt igen för då kommer jag få så konstig färg av klor vattnet på Rhodos tex och av solen där. Så jag kommer vara blond i sommar igen inget ovanligt haha.. Nästa lön MÅSTE jag köpa en digitalkamera också. Påminner mig själv här.

Ja det var om min shopping då. Får försöka ta tag i det och lägga upp bild på det här sen. Iallafall efter det gick vi coh käka på ett kyrkcafe ? haha... Stod då söders kyrk cafe. Det var skönt att bara sätta sig ner och snacka en stund, trött efter dagen. Fast ännu skönare var det sen när vi la oss i solariumet i kärrtorp och drömde sig bort ;)

Hemma nu och kollar på Biggest loser. Inget roligare än så händert just nu. Funderar på om jag ska orka, noppa ögonbrynen, måla om naglarna, kanske tårna också som inte har pysslats om på länge haha. Eller om jag bara ska ligga kvar här och dega. Äsch jag gör så här nu för att det ska komma upp lite bilder. Jag tar kort på några av mina köp den senaste veckan med camen på datan. Så here you go :


Kmr inte ihåg vad affären hette

Cubus

HM- Den typ skimrar/glittarar lite sen är gulddetaljerna jätte fina. Passar bäst i såna här överdelar.

Cubus, har en likadan i mörkblå som jag tror jag visat er förut ;) Denna gången var den på rea och ajg tycker dom e jätte sköna !

Imorn ska jag hämta ut ett par sandaler och två bikinisar från posten. Måste ju ha lite att välja på för varje dag haha. Älskar bikinis.. Nä nu ska jag göra det där valet, dega kvar eller fixa naglar o kropp.. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0