Godmorgon !

Det här sitter jag och äter till frukost just nu..

Känner mig nästan lika sjuk idag med förutom att febern kanske har lagt sig en aning, det är ju alltid posetivt. Nu hade jag tänkt kolla på kenza och Tyra show och sedan hoppa in i duschen. Även fast jag är sjuk så har jag en frisör tid bokad idag och det är enda dagen jag kan i och med mitt jobb för det lär ta 3 timmar för mig. Så jag bestämde att bara jag inte spyr så går jag dit för så ansträngande är det inte att bli ompysslad i en stol. Plus att det kanske lönar sig med lite frisk luft. 

En rolig sak jag uppmärksammat är att blogg.se nu har börjat med tidsinställda inlägg.. Så har precis fixat ett inlägg på koftan och halsbandet som jag tänkte tidsställa till klockan 11 så får vi se om det funkar... Så spana in då igen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0