Heej ni som fortfarande kikar in här, tänk...

img_9355 (MMS)

Heej ni som fortfarande kikar in här, tänkte bara säga att jag inte haft nån motivation till att blogga den senaste tiden och det har ju inte varit så kul förstås men känner att den börjar komma tillbaka :) får hoppas jag skriver lite i veckan nu, annars så är bilden nyss tagen på mig och jag har haft en jätte skön och rolig helg faktiskt, kortfattat var jag ute i fredags (super kväll) sen låg jag och danne och kolla film hela kvällen ( eller helt ärligt sov jag väl jävligt mkt också :p ) vart lite rastlös idag bara och kände för en tripp till Farsta. Där var även diddi och my :) Sen åkte jag tillbaka till Danne där jag är nu och har kollat på bästa the hills och lite annat... Fan att helgen är slut men är endå redo för en ny jobb vecka, I need to move it ! Kraaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Denise

Du MÅSTE skriva oftare;p

2010-10-12 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0