Hej !

img_2826 (MMS)

Hej ! Har varit i Farsta idag efter jobbet och spanat efter ett par nya skor :) Fick nämligen mitt skobidrag idag.. Så det var lite kul, kom hem med dom här skinn conversen. Fast bilden är snodd från Google orkade inte ta kort, mina är iallf kritvita vet inte om ni ser det som jag ser att dom på bilden ser lite benvita ut.. Fick betala 90 kr ur egen ficka så det var ju inte så farligt ;) as sköna är dom iallf men jag måste verkligen impregnera dom innan jag använder dom för annars blir dom förstörda jättefort i det här vädret. Bara längtar tills jag får min lön då ska jag färga och klippa mitt hår. Bägge delarna behövs göras grymt mkt.. Hmm vad vare mer jag tänkte på... Det var nånting , jo just det nya hörlurar :p resten är faktiskt inte bestämt än haha.. Nu är jag så hungrig så jag håller på att svimma, så ska tjuva med en macka innan middagen är klar ! Hörs i veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0