Hemklickat !


Haha så typiskt mig att säga att jag ska blogga ihjäl mig men fan jag orkar inte ! :P Mår piss just nu och det verkar bara bli värre och värre jävla skit.. Jag har spenderat tiden med att tröst shoppa som vanligt.. Nelly har ju faktiskt en gigantisk rea ! Om vi säger såhär... Den här klänningen kostade 499:- kr förut och nu ligger den på 199:- Var ju bara tvungen att slå till då eftersom jag tycker priset var för högt förut..



Sen dessa skor.. Har letat och letat som en galning i äffärer efter ett par shyssta boots/ skor med låg klack som jag kan ha till allt möjligt. Och har knappt hittat några snygga och om jag har det kostade dom alldeless för mycket för mig. Så jag slog till på dom här för 399:- Dock ingen rea men skitsamma det är ett bra pris för mig just nu. spanade också i deras "rechensoner" (stavning) och där skrev många att om man har liyte bredare fötter så ta hellre en större storlek och ha tjocka strumpor då dom är ganska smala där framtill. Tog då alltså st 40. För mig har det alltid legat mellan 39/40 i skor. As jobbigt ..



Sen Denna shorta, gick in på ens blogg där hon hade på sig denna flera olika dagar och man såg då på alla bilder att den faktiskt är väldigt snygg i "verkligheten/bloggen" . På deras video på nelly var den också väldigt snygg och jag var bara tvungen att slå till för den kostar endast 79 :- !! :)



Oj shit nu blev jag helt yr och slut av att skriva detta inlägg haha, måste vila från datan nu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0