Runda i stan

Påväg hem från stan nu.. Åkte in och överraskade Linda på hennes jobb. Det var riktigt kul och hon kände först inte igen mig med lugg haha.. Hittade en tröja som jag Linda ska köpa åt mig, as fin är den. Kostar egentligen 400 men eftersom Linda köper den så blir det 30% rabatt alltså 270 kr :) sen mötte vi upp robin och gick på kudd jakt... Aldrig trodde jag det skulle vara så kul att hitta en kudde men det var det.. Drog runt på Åhléns en stund innan vi alla bestämt oss för vad vi ville ha. Jag köpte en kudde plus örngott för 129:- typ as bra :) idag har jag äntligen känt mig bättre. Fredan och lördagen var inte dom roligaste dagarna jag haft. Eller fredag kvällen började roligt jag var faktiskt med när Danne tog hem sina killkompisar för poker kväll och det visade dig faktiskt att jag var riktigt grym på det. Höll på att vinna allt! Men gjorde tyvärr inte det. När dom drog vidare gäckade jag i sängen men vaknade kl 5 och kunde inte somna om förens halv 9 på morgonen och då sov jag till halv 11, fy fan vad jobbigt det var så mådde inte så bra igår febern vart högre o allt. Men idag så mår jag bättre och ska jobba imorn :) nu kom jag fram till hagsätra tog hela 20 min att skriva det här.. Bra tidsfördriv då jag glömde hörlurarna :p

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej sötis! Allt bra? Du är bra på photoshop och sånt grejjs va? Är sugen på en snygg header men är inte så bra på sånt.. Hihi. Vet du hur man gör som http://rightnow.devote.se/ har? Inte exakt men sådär som en filmrulle. eller nåt annat snyggt. Om du kanske vill hjälpa o göra nåt vore jätte gulligt :)

2010-11-01 @ 00:25:27
URL: http://byjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0