sjukling..

Hej bloggen, här ligger jag i soffan och gör inget speciellt. Har blivit sjuk ! Så jävla tråkigt.. Har känt mig risig hela veckan men det var först igår jag kände av det som mest när jag jobba. många på mitt jobb har också varit sjuka så har väl antagligen blivit smittad.. Sen har det varit väldigt kallt ibland och då kanske man hade för lite kläder på sig. Jag kände iallf att jag blev så jävla varm utav att dela så jag tog av jackan tex, Inge pannband hade jag heller. Resultat: man blir sjuk.. Men men får bara hoppas det går över snart.
I måndags hade jag och Danne planerat en tripp för att leta efter en Ps3:a med ett bra pris. Så vi åkte till kungens kurva. Strosade runt där lite och gick till bla skopunkten. Där var jag egentligen ute efter ett par boots jag sett på ett reklam blad. Men i äffären vart jag riktigt besviken och dom levde inte upp till mina förväntningar. Så det blev dom här istället :) As bekväma och fina tycker jag dom är :) 400:-


Försökte ta kort på mig själv men det blev inte så bra bild :P


Sen åkte vi vidare till Farsta där vi skulle köpa nya hörlurar, Dannes hade gått sönder efter bara en månad och mina tappade jag bort. Så jag köpte dom nyare och bättre lurarna , plug ins.. Plus ett läder fodral. Det står att det är för 3:ans men det funkade utmärk till Iphone 4 också :)




Sen idag tänkte jag blogga ihjäl mig ( med lite överdrift ) eftersom jag varit så fruktansvärt dålig på det den senaste tiden. Så var beredda på några inlägg på raken.. Bla ett inlägg om helgen , ett om massa andra saker jag köpt men aldrig lagt upp bild på som jag har varit riktigt nöjd med. Senast igår köpte jag en ny kofta från Gina tricot och ett jätte fint korshalsband plus örhängen !.. Ja resten får vi väl se :P haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0