Torsdag

Gud vilken skön dag det var idag :) Det här vädret gör mig på bra humör .. Efter att jag slutade jobbet halv 4 så åkte jag till kärrtorp och träffade min älsklings syster som jag saknat så mycket. Hon har legat hemma i snart två veckor och har inte velat träffa nån för hon mått så dåligt. Anledningen : hon har opererat bort sina halsmandlar. Men nu mådde hon lite bättre iallf så hon följde med mig när jag sola. Pratade om den senaste tiden som gått och vad som har hänt.. Sånt där vanligt snack med andra ord. Var bara lite svårt att förstå henne ibland för hennes hals är ju inte helt läkt än så då låter det nästan som att hon ska börja gråta när som helst :p Sen gasade jag hem till hagsätra :)
fredag imorgon och jag har inte en aning om vad som händer kanske vankas utgång MEN igår kväll fick jag en ganska hög P bot och har nu inte alls mkt pengar kvar :( Fan och nästa helg fyller Fillan år.. Ps ! Missa inte Vampire diaries som har premiär ikväll kl 8, SOM jag längtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0