I like it but i dont like that i like it, or the truth my wallet hate it

Shit nu har jag gjort något som jag kanske inte borde .. Fan vad jobbigt att ha ett beroende (a). Men det lockade så gryyymt mycket. Så går det när man hållt sig så länge.. Och det jobbiga är att det samtidigt är så nära( börjar på L och där ska det S*****s ) så jag hade egentligen kunnat låta bli det här..  Kan ni gissa vad jag pratar om ? .. Klart ni kan haha



Men ni ser ju så fint eller hur ? Svårt att motstå..

Men allt ska prövas först och kommer antagligen iallafall inte behålla båda kavajerna ! Vill bara testa allt iallf.
Åker ju fan till London nästa vecka !!
Det här är bara för säkerhets skull om jag skulle ha lite pengar över efter resan och inte hittar något liknande.. Annars skickar jag tillbaka allt... Eller inte ... Får se då ! haha


pösselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0