Just nu

Godmorgon ! Nu sitter jag och käkar lite frulle samtidigt som jag passar på att blogga lite. Som ni ser så använder jag min mobil som bredband. Det funkar jättesmidigt ! Så nu kan jag ta med datorn vart jag vill och använda internet.

Men jag blev lite ledsen idag när jag skulle öppna Photoshop för då funka det helt plötsligt inte =( Vet inte vad som är fel men ska be Sebbe kolla på det igen. Det var han som hjälpte mig igår med lite hjälp från hans pappa.



Nä men nu ska jag klä på mig, plocka ihop mina träningskläder och köra Lotta till frisören innan. Det kommer bli stor färändringar i hennes hår haha ! Jag rekommenderade min frisör i Dalen som jag alltid går till så Lotta boka en tid hos henne. Sen åker jag direkt till Farsta och gymmar i typ 1-2 timmar. Ska köra kondition och styrka. Sen ska jag tillbaka till frisören för att se hur håret blev =)

Kommentarer
Postat av: Bente

Den är från Lindex, tyvärr så var den på rea (299:-) och jag kömpte allra sista jackan i Skanstull. Men den kanske finns nån annanstans :)

2011-04-02 @ 11:56:30
URL: http://beenteee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0