Lördag !

Ligger just nu i sängen och degar framför datorn i väntan på gästerna. Är lite seg från igår men det har börjat bli bättre =) Det blir jättegod köttfärssås och spagetti, är as hungrig vill bara hugga in nu haha!

Går kvällen då. Började hemma hos Bobby i kärrtorp sen drog vi vidare till söderhof. När vi var där mötte vi lite olika folk och bland annat några killar från vårt hotell på Rhodos ! Det var typ kvällens höjd punkt.

Sen när dom skulle röra sig så åkte jag hem, var nog den jobbigaste resan hem någonsin även fast jag knappt var full utan jag höll verkligen på att kissa på mig på bussen haha. Usch fy fan vad jobbigt det var !!

Well , some pics iallf :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0