Mmmm


Igårkväll skulle jag laga Chili con carne för första gången. Även fast det absolut inte är en komplicerad maträtt så berättade jag för Danne hur jag gjorde och vilka ingredienser jag använde, lite stolt haha. Jag brukar ju aldrig laga mat så varje gång jag lyckats ( tror jag lyckats ) så blir jag ju glad haha.. Iallf, efter jag berättat allt så säger Danne. Men vart är chilin då? Du skulle väl laga CHILI con carne ?! haha.. Så ja, jag glömde den viktigaste ingrediensen men tyckte det var as gott endå. Så idag använde vi det som köttfärssås med spagetti. En av mina favorit rätter, så det blev ju bra tillslut endå =)

Nu är jag proppmätt och ska hjälpa Danne fixa lite i rummet och sätta ihop hans stol. Sen blir det ut en sväng med Neo efter det Big brother.

Förövrigt så har den här helgen varit rätt tråkig. Det har inte hänt så mycket.  Eller Fredagen gillade jag, lördagen gillade jag på dagen, kvällen var rätt seg. Låg och kolla på vampire diaries sen en film. Förra helgen var ungefär likadan. Men då tyckte jag det var så skönt för det var första helgen på länge jag inte hade något speciellt planerat och jag ville ta tag i träningen och skippa alcoholen. Det locka den här helgen med bara att den här helgen vart det lite väl långtråkigt =p Men jävligt skönt är det att vakna upp och inte vara seg utan bara kunna dra iväg till gymmet och köra stenhårt. Jätte bra start på dagen faktiskt.

Nä nu ska jag lämna datorn lite <3

Btw, visade i inlägget längre ner nu vad det var jag hade köpt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0