Mys i solen !

Alla bilder tagan av lilla mig

Så jävla nice väder alltså ! Var lite kallare än igår men det är strålande sol ! Är fortfarande trött efter helgen så ska träna imorgon istället. Har lite ångest över att inte ha tränat något den här helgen =P Men blir en lång kvällspromenad sen tror jag och sen gymmet imorgon. På onsdag ska vi ha fotbolls träning med jobbet och då lär det bli rolig träning ! Har Fotbolls turnering 11:e juni och vi börjar träna nu, mest för skojs skull förstås ;)

Hittade min digitalkamera i morgonrocken förresten haha.. Så kanske dyker upp någon bild från helgen sen <3

Kommentarer
Postat av: Myyyyy

Hahaha hon har ju ögon bajs på alla bilder :(

2011-04-18 @ 21:16:08
Postat av: Josse

haha jag vet men om du skulle vilja förstora upp bilderna eller så kan jag lätt trolla bort det i Photoshop =)

2011-04-18 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0