Saknar min katt !


Idag efter middagen skulle jag skjutsa Danne till hammarbyhöjden för han skulle träna där, det var tanken iallf. Då tog vi med oss Neo också så jag kunde gå en promenad på ängen där under tiden. Hade bestämt att möta mamma utan för oss och det gjorde jag =) Hon tyckte Neo hade blivit jätte stor och det är ju klart ! Nu är han 6 månader och sist mamma träffa han var han typ 9-10 veckor haha.. Iallf 5 minuter efter jag mött henne ringer Danne och säger att hans kort inte funka så han kunde inte träna. Typiskt. Vi mötte han iallf på ängen och mamma gick sen hem. Jag och Danne tog oss en lång prommis och Neo fick busa med massa hundar. Det var kul att vara i mina hemma trakter igen =P Sen gick jag upp en snabbis och hälsa på Tchitchi. Hon e så gosig, måste sova med henne snart för jag saknar den katten jätte mycket. Ni icke katt människor förstår nog inte det men iallf haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0