Snart så snart !

Nu får bloggen vila fram till söndag ! För under tiden befinner jag mig i LONDON med bästa syster ! Åhh längtar jätte mycket =) Klockan 3 ska jag möta henne i TC. Då tänkte jag att vi skulle växla pengar och sen ta en flygbuss till skavsta vid halv 4... Planet ska lyfta halv 7 !

Det enda negativa i det också posetiva är att PRINSEN I ENGLAND GIFTER SIG PÅ FREDAG ELLER LÖRDAG I LONDON. Folk har redan börjat capma på gatorna såg jag på nyheterna i morse haha.. O jisus vad det lär vara mycket folk... Inte undra på att många av hotellen inte var lediga under dom här dagarna.
Men kanske ser en skymt av han, skulle ju vara lite ballt =P haha..

Nä nu ska köra sista rundan för veckan =)

Shopping, shopping, shopping, 28 grader och sol here I come !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0