Tisdag , onsdag ? vet inte så trött kan inte tänka

Gääääsp ! Usch är så himla trött, somnar för sent om kvällarna för Danne vill alltid väcka mig om jag somnat innan han och sen prata lite så han kan sova, irriterande haha.. Måste få ett slut på det 

Sitter iallf på jobbet nu och tar lunch. Det är ganska mycket post idag och vissa lär nog få jobba över. Men det hinner inte jag för direkt efter jobbet ska jag träna från 4 till 5 halv 6 typ. Sen efter det hämta upp Danne i hammarbyhöjden ( han tränar där) och åka till hundkursen som börjar 6. På gymmet då JÄVLAR ska jag köra, så kan jag inte vara trött måste piggna till snart. Tror jag ska ta en powernap på 10 min i omklädningsrummet haha !!

Poss poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0