Titta vad som damp ner i brevlådan


Var förbi Pappa tidigare idag och hämta lite post. Bla den här tidningen. Ligger och slö läser den nu och har precis laddat ner Spotify till datan. Har Premium så jag kan lyssna via mobilen också. Just nu spelas Lazy song med Bruno Mars..  så känner jag typ nu. Såg att youtube klippet jag la upp med den låten inte funka. Skumt, det funka förut..

Iallf, på baksidan av tidningen såg jag det här objektivet, tänkte läsa lite mer om det nu och vad det kostar. Verkar ju as grymt och Tamron är ett hyfsat billigt men endå bra märke ! Har ju ett Tamron 90 mm 2,8 Macro och det är jätte bra ! Är sugen på ett nytt objektiv och att fota mera =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0