Vitt & Brun

Det har varit en tråkig daaag och jag har trååååkigt nu , då blir det ett tråkigt inläääääägg. Förlåååt..

Jobbade till 20 över 5 idag. Så jävla seg dag, as mycket post! Sen kom jag hem typ tio i 6 och då var det i princip direkt bara att äta middag. 10 i 7 går jag och Danne på en lång promenad till klockan 8. Sen har jag bara legat i sängen framför datorn och typ bara tänkt på hur trött och tråkigt jag har haha.. Fan , får bli en bättre dag imorn. Då ska jag iallf först efter jobbet köpa nya jympaskor ( fick skobidraget idag) och sen träna i 1-2 timmar. Efter det ska jag möta Linda , äta middag med henne hemma tror jag och sen vet ni vad vi ska göra sen ? Något som vi borde gjort för länge sen men inte blivit av ? Joo boka hotell till London =) Det är fan dags nu, exakt vid den här tiden om 2 veckor lär vi vara på flygplatsen eller på tåget mot hotellet. Åhh ni fattar inte hur mkt jag bara LÄNGTAR.

Jaja en annan sak jag ser fram emot är tills nästa torsdag. Då det både är löning ( fast allt går typ till London och min data haha ) och så ska jag spray tana mig ! =) Blev "inspirerad" när jag såg den här bilden på Tyras blogg idag:'



Hon har gjort det på hötorgskliniken för 300 kr och när jag såg det så gick jag in på deras hemsida och vips så hade jag också bokat en tid ! Kvart i 5 typ. Ska bli spännande =) Kan hålla upp till 2-3 veckor om man sköter det riktigt bra.
Kollar också på tandblekningar. Har mejlat Beyondkliniken angående om man kan göra någon slags delbetalning. Har för mig att jag gjorde det förra året också och fick som svar att det gick men då blev det endå inte av. Men måste kolla upp det igen. För om jag kan få en delbetalning ska jag lätt göra det också. För ett vitare fräscht leende till sommaren sitter inte fel.



Inte för att jag har så gula tänder men endå =) Bleker massa nyanser iallf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0