Lite bilder från förra helgen



Var som sagt först i björnsan en stund i fredags med Denise och Lina i solen och smutta på lite öl. Sen begav vi oss till hellströms och tog två till innan vi rullade hemåt vid 10! Diefly ( diddi ) skulle jobba och jag ville egentligen inte ens gå ut men gjorde det endå och det var jätte mysigt =) Det sjuka är att jag vart bakis på lördagen även fast jag somna 11-halv 12 och sov till typ 10 haha.. På lördagen blev det senare och aa då vart jag inte bakis alls på söndagen såklart, konstigt det där =P Aja på lördagen som sagt ringde bästa Micke från ingenstans och sa att jag skulle på middag hos han och updatera varann om livet. Han bor ju i Malmö nu =(.. Så kunde inte tacka nej till det utan drog dit. Sen skulle dom till söder och jag bestämde mig efter lite om o men att hänga på ! Hade åter en jätterolig kväll. Dock gick det åt lite för mycket pengar, än vad jag hade tänkt eller egentligen hade råd med.

Den här helgen blir lite annorlunda då jag ska iväg till en stuga fredag-söndag med Dannes familj. Tydligen finns det massa mat och massa gott att dricka där så får se hur lugn helgen egentligen blir. Men jag ser fram emot att åka iväg iallf. Imorn ska jag spraytana mig och efter det är det fredags öl på jobbet och jag har inte vart med på ett tag så ska chilla lite dära och umgås.. Orkar inte vara bakis på fredan när vi åker så det blir nog inte så sent eller så mycket men lär bli soft lixom =) LÖN imorn också. Det är ALLTID najs! Även om det inte kirrar så mycket i plånboken när alla räkningar och sparande är betalda / undanlagda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0