Torsdag - blåsig dag


Bild från jobbet igår.

Hej på er ! Känns inte som att klockan är 8 snart, känns typ som 6 kanske. Åkte direkt efter jobbet till skanstull och tränade en timmes Core. Höll fan på att missa det rejält asså haha.. Jag var bombsäker på att det började klockan halv 6 så jag sa till min coatch att jag kunde gå senast halv 5 för vi skulle jobba över. Tur att jag fick gå tidigare än så för tio över fyra var jag och lämna det sista på posten när jag av en slump kolla "försäkerhets skull" när passet började. Halv 5. Jävlar vad jag fick köra för att hinna =P Passet var en aning annorlunda mot vad jag är van vid men det var kul. Nu känns det jätte bra efteråt =) Kanske ska ta mig en sväng förbi duschen nu eller så sparar jag det tills imorn.. snusko jag vet haha.. Ska lixom endå duscha imorn OCKSÅ för jag ska ta några öl med Denise  =) Blir kul! Har inte träffats på typ två veckor <3

Eller just fan, jag måste plocka upp alla kläder som ligger slängda över golvet, ååh orkar inte ! =P Anledningen att det måste fixas idag är för att Melinda fyller år imorn och på lördag kommer det gäster. Då måste det vara fresh and clean överallt och jag hinner inte göra det imorn innan jag träffar Diddi.

Well, hörs kanske senare med något roligare inlägg eller inte! Tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0