Helt OK med jobbdagar igen speciellt när man slutar klockan 1!

Ja det blir förhoppningsvis en riktigt lugn vecka med tidiga dagar, precis som idag =)

Helgen var riktigt skön faktiskt ! I fredags var jag ju bara hemma och tog det lugnt men det var jävligt efterlängtat endå. Var utvilad på lördagen och skjutsade Lotta hem till Jimmy och sen åkte jag och träna vid halv 11 tiden. Drog igenom ett gympass och sen åkte jag hem och började göra mig i ordning lite smått. För vid 3 skulle vi vara hemma hos Jimmy för han fyllde 40 år ! Han hade festen i en lokal på hans gata. Där var det riktigt trevligt. Stannade väl till typ halv 9 och då skulle vi vidare för att möta Dannes pappa och några släktingar =) Vi drog till en krog/klubb i stan men nu kommer jag inte ihåg vad den heter. Det var iallafall latino musik. Riktigt kul måste jag säga ! Sen vid 10-11 kom Diddi och Fanny också och joinade =) Hela kvällen var jätte lyckad och sen lyckades vi få skjuts av Dannes pappas ragg hem haha.. På söndagen kom Robin förbi här hemma och hade med sig Dalton. Neo vart ju super glad. Dom underhöll sig själva och vi andra bara chilla. Sen när vi skulle äta middag kom Linda också =)

Här är några foton jag tog på klubben. Tyckte det vart lite coola effekter =)



Nu är jag jätte hungrig för jag kom hem från gymmet för inte så länge sen. Maten är snart klar. Känner mig faktiskt duktig att jag verkligen har kört minst varannan dag i typ en och en halv - 2 veckor. Varje pass har varit minst en timme långt. Mest gym men också några jympa medel pass =) Imorn blir det ett sånt te x. Köpte nya träningskläder idag och ett par skor för mitt skobidrag, Alltid lite roligare med nya tränings kläder, kände att jag inte orkade vänta med det tills nästa månad utan låna lite av mig själv  =D
<3

Kommentarer
Postat av: Christian

det heter faktis "Dannes nya mamma" :)

2011-09-07 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0