Lite bilder från förra helgen

Hej hej !
Söndag idag då. Skulle behöva en extra söndag känner jag faktiskt haha.. Men ska endå bli skönt att gå och jobba igen. Speciellt nu när jag tror det kommer bli en ganska så lugn vecka så =)

Helgen då. Jo i fredags var jag ju hemma hos Mikaela på julmiddag. Det vart jätte god mat och trevligt sällskap iallf ! Tog typ inga bloggbara bilder haha.. Sen igår var jag lite seg men hela familjen blomqvist tog sig en tur i bilen förbi Dannes farbror och sen Farsta. Resten av kvällen spenderades i soffan framför tven. Bara en riktigt lugn och skön kväll. Sen idag så mötte jag Emeli i Farsta vid halv 12. Vi gick på ett medelpass och gymma lite. Var kul =) Efter det tog hela familjen blomqvist en riktig långpromenad med Neo i skogen.


Nu är jag faktiskt ganska slut och ska kolla på lite film att somna till. Innan det ska jag bara lägga upp lite bilder från förra helgen då det var släktträff för Dannes familj på Zinkens krog. Efter det kom Emeli och vi drog vi hem till Dannes morbror och fortsatte festa. As rolig kväll förutom att det sluta med Nackspärr och allt det där :P Har lite pics från den kvällen som jag vet att Emeli gärna vill att jag lägger upp så här har du haha.


Stefans tjej Linda blanda goda drinkar åt oss =)

DK:s ( Dagiskompisar ) <3

Haha Danne fick till ett jävla flin där

Väljer musik

Ehh vet inte varför Stefan ville visa hela magen men det tyckte jag inte bloggen behövde se ;P


=)

Kommentarer
Postat av: emeli

okej dä tack då korran ! e det du som har gjort vissa bilder "prickiga" ? den sista ser ut som den tagits med systemkamera

2011-12-04 @ 22:21:51
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: Josse

Varsegod ! Ja jag har redigerat dom lite olika i photoshop :) tyckte dom var så tråkiga annars :p

2011-12-05 @ 11:04:35
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0