StyleByTyra

 

 

Har tröttnat på mina gamla bikinis och har velat fram och tillbaka om ifall jag ska beställa en ny innan jag åker eller leta efter en där nere för en ny ska jag ha hur som helst. Fördelarna med att köpa där nere är ju att det är så billigt men sen vet jag ju inte om jag ens kommer hitta någon som jag vill ha :P Så jag kör på ett ( förhoppningsvis ) säkert kort. Hoppas verkligen den här passar nu! Lä väl få hem den nästa vecka. Banden till överdelen kan tas bort och det kommer jag nog göra också så jag inte får några fula streck.

Vart aldrig något sommarklädes letande idag hos mamma eftersom allt tog så lång tid med vaccineringen så det gör vi imorn istället! Hann iallf träna med My på ett medelpass och det var as kul haha. Mysan mysan säger jag bara. Vi ska lätt göra om det.

Nu kallar Neo på oss och vi ska gå ut och gå en sväng tjo hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0