1:a januari Nyårsdagen, min födelsedag

Hej allihopa , hoppas alla fick en riktigt rolig kväll igår ! Min var riktigt bra. Vi började hemma hos Daniels pappa med lite drinkar och någon öl. Sen begav vi oss till Christians moster där det var jätte mycket folk. Vi umgicks och Dansade massa salsa. Sen vid halv 10 var det dags för nyårs middag och et bjöds på massa god mat. Skulle kunnat äta i en evighet eftersom det var så gott men då skulle jag nog bara legat död i en soffa nånstans pga av matkoma så jag skippade det. Sen var det dags för 12 slaget och då samlades alla på deras takterass och sköt raker. Det var en jätte fin stämning. Det hölls till och med en födelsedags sång för mig :) Sedan vid 1-2 fick vi höra att det var hemma fest lite längre ned på gatan så jag, Danne, Linda, Mario ( hans syssling) och hans flickvän drog dit. Sen efter att vi var där ett tag drog vi till en lokalfest och mötte upp Dannes pappa och några där. Allt var verkligen jätte lyckat som tur var. Nyårsafton är ju inte alltid en glad natt lixom, vad som helst kan ju hända haha.. Aja sen fick vi tag i en taxi halv 5 och körde hem med värsta disco ljusen. Så det var min kväll.



Idag har jag varit ganska trött och seg, men inte så jätte bakis. Legat och kollat på film och halvsovit i min älsklingsfamn med Linda kramandes på mig. Himla mys i sängen haha... Nu väntar asgod mat och sen får vi helt enkelt se vad vi gör av kvällen. Kanske bara tar det lugnt eller dricker några Corona :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0