4-5 timmar kvar sen helg !

Idag är det fredag :D Har längtat efter att få sova ut !

Igårkväll hämtade jag Linda i gullmars vid halv 8 tiden och sen åkte vi till pappa. Var där en stund och sen drog vi till hagsätra. Bara chillade lekte med neo och umgicks ! Det vart rätt sent. Eller sent och sent för mig var det lite sent. Vi gick en kvälls promenad halv 10 typ och kasta lite pinnar och släppte Neo lös.



Sen vid kvart i 10 skjutsade jag och Danne hem Linda till sitt hem i Farsta. Och fan vad jag sket på mig efter att vi släppte av henne. Då hoppar det fram en kille med en ( som jag trodde var en pistol ) Och jag typ tvärnitar haha och blev fett rädd. Sen kliver Mohammed och Robin ut ur bilen framför och as gravar haha.. Usch det var tydligen en soft air gun. Man får inte skrämmas sådär !! haha aja.. Sen kom vi hem , tog en dusch och sen somnade jag väl vid 11. Får aldrig sova hela nätterna igenom nuförtiden. Antingen är det Neo som gnäller för han har växtverk eller så är det Danne som ligger och kollar på en film. Han är ju sjukskriven ända till 28:e februari och då fattar jag ju att han inte vill somna vid 10-11 som jag.. jaja nog om det. Fredag var det ju och dagen är tänkt så att jag ska chilla kvar lite på kontoret när vi slutat. Kommer bli en as soft dag ! Kanske slutar mellan 3 och 4 ? :) Sonya tänkte låna mig till två öl och det tackar jag inte nej till. Sen efter det innan middag nån gång åker jag till hagsätra och bara tar det lugnt och njuter ? av att jag e pank :)

Nä men nu ska jag vara shysst och åka med lite buntlådor till mina arbets kompisar! Tjo

Kommentarer
Postat av: denise

om du får ihop lite pengar får du höra av dig så kan du följa med ut och ta några öl ikväll:)<3

2011-01-21 @ 15:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0