Bus dag med Neo och Dalton

Hej ! Den här helgen har varit riktigt skön. I Fredags var jag ute med Denise, Lina, Gabbi och My. Lite för att fira mig och att det var ett tag sen vi sågs så det var kul :) Sen igår kom Linda och Robin hem till Danne på kvällen. Vi mötte dom i Centrum och Neo blev jätte glad ! Vi handlade massa frukter och glass och sen fixade jag och Linda iordning fruktsallad och kollade på film och busa med neo såklart. Haha Linda är helt galen i han. Sen vid 12 på natten blev vi jätte sugna på chips så vi tog bilen till OK macken och handla med oss lite gott hem. Dom sov över och sen somna jag vid 1 när dom satte på en film :P

Vaknade idag vid 11 och gick ut med Neo. Han vill verkligen INTE röra på sig på morgonen. Utan sitter helt stilla utanför porten när han kissat. Sen fick jag han o bajsa så det var ju bra haha.. När vi kom upp igen gick han in till Linda och Robin och fortsatte mysa o sova. Sen vid 3 åkte vi hem till Robins föräldrar i kärrtorp och busa med Dalton. Dom hade jätte kul ! Neo ville inte gå därifrån. Kom hem för typ en timme sen. Nu hade vi tänkt sätta ihop en skohylla jag fick av Lotta i födelsedags present :D Mina skor svämmar över lite här..

Lite bilder från idag tänkte jag bjuda på :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0