Glass & Coca Cola



Har inget bättre för mig just nu så tog fram lite gottis.. Har kännt mig helt seg idag, inte orkat göra nånting. Zappat mellan tv kanalerna, gått ut med Neo ( som förövrigt blivit ganska rumsren nu, händer absolut inte lika många "lyckor" ). Älskling och jag tog oss en rejäl långpromenad och upptäckte att det är jätte dåligt plogat på parkvägarna. Inge kul. Längtar tills snön är borta och man kan ta långa promenader i sköna vårkläder. För visst vore det nått :D? Är trött på vintern, vill ha vår nu nu nu. Vill fota fina bilder / porträtt( jag kan ju göra det nu med med all snö men det känns lättare och roligare på våren :P ) Sen ska jag fixa min data alternativt köpa en ny och redigera alla fina foton för att sedan skriva ut dom med min Canon skrivare jag fick av Danne i julklapp <3.

Då kommer jag vara riktigt sysselsatt !


Jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0