Jävla is


Aj fan .. Det första jag gjorde när jag steg ur bilen imorse och skulle lämna post var att halka på den dumma hala blöta isen ! Snubbla till på nått konstigt sätt så jag lixom landa med armen på sätet/bildörren. Och knät slog också i dörren. Hajade inte riktigt hur det gick till men fy fan vad ont det gjorde :( Ville typ börja gråta men gick bara och svor tyst för mig själv .. Och inte nog med det har jag så jävla ont i ryggen så ska ta det jätte försiktigt idag ! Sitter och tar lunch nu sen blire ut och dela lite. Vad gör man inte för jobbet lixom !

Nä usch nu ska jag dra hoppas dagen går fort så jag kan komma hem o vila sen !!

 
Bild från nyår, har inget med inlägget att göra ville bara lägga in lite posetiv energi också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0