Kunde inte hålla mig !

Gajda LS Blouse SEK 349, B.Young - NELLY.COM

Allt från Nelly.. Överst ser ni en video på blusen. Asfin tycker jag !

 

Det som är så bra med Nelly är att om man skickar tillbaka något inom 14 dagar så är det fri frakt tillbaka och man får tillbaka alla pengarna. Jag kommer inte betala förens efter löning eller nästa lön. Har ju inte mycket pengar nu lixom.. Men jag har värsta shopping suget ! På lönen som kommer nu ska mina två klänningar jag beställde till jul betalas och det blir väl en 650 kr sammanlagt. Och så nu plus 900 ( om jag väljer att behålla allt ).

 

Blir nog den enda shoppingen för min del den lönen för jag ska betala mer i hyra och min telefon räkning lär inte vara rolig ! :( Ligger säkert på 800 för ringde /smsa en jävla massa runt jul/nyår. Tex sms biljett när jag inte hann fixa remsa. Sen ska jag lägga undan/spara en massa också. Kanske kommer gå ner till att bara jobba 75%= 25% mindre lön än vad jag är van vid fast sen plus extra timmar så om jag har tur jämnar det ut sig endå. Men då handlar det bara om någon månad men det gör ju endå stor skillnad på kontot lixom. Speciellt när mina utgifter också blir högre. Men men får se hur allt blir inget är bestämt !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0