Lill lördag

Hejsan !
Idag är det onsdag och jag är ledig imorgon, så jävla nice ! Kommer säkert bli jobbigt att gå upp sen på fredag morgon men det tar jag då !

Slutade väldigt tidigt idag med. Stämplade ut kvart över 2 så det var skönt. Sen jag kom hem till Danne har jag bara hunnit ta en lång dusch, rakat och pilat mig typ överallt ( haha råka skriva Pillat men det vore lite fel :P ) så känner mig riktigt fräsch nu. Tog också äntligen tag i det jag inte orkat förut såsom att ta bort mitt gamla nagelack sm lossnat så mycket samt noppat ögnbrynen.

Dagens planer ser väl ut som så att jag ska strax åka iväg med D till hans kusiner i skarpnäck en snabbis och hämta lite saker vi glömde i västerås. Sen efter det ska jag förbi sköndal och hämta ut denna tröja neranför:


249:- från HM

Efter det åker vi tillbaka hit för att laga middag; Kycklingbröst med pommes. Är redan hungrig så det kommer bli riktigt gott.
Kvällens planer verkar se ut som så att vi åker förbi Linda och Robin en stund med Neo. Kanske kollar nån film så. Utnyttjar inte min ledighet med bärs idag, det sparar jag till fredag. Då jag antagligen ska fira mig lite granna. Så det blir nog en lugn kväll som det verkar nu. Då kommer jag vakna upp efter en sovmorgon imorgon på förhoppningsvis piggt och glatt humör så jag kan passa på att göra någt roligt istället för att ligga seg i sängen all day long..

Nepp men nu ska jag trka håret och börja åka, har bara parkeringsplats till halv 5 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0