Måndag

Kändes riktigt skönt att sluta innan deadline idag, stämplade ut 5 i tre ( deadline halv 4). Då körde jag direkt till hagsätra och möttes av en riktigt glad hund. Tog ut han på gården så han fick hoppa runt i snön. Det tycker han är jätte kul ! Sen gick vi in och kolla lite på tv. Danne har varit på sjukhuset typ hela eftermiddagen för att ta bort hans gips och stiften som höll ihop tummen. Han ringde nyss och sa att allt gått bra och att han var påväg hem. Ska ta med mig Neo och möta han i centrum när han kommer för måste köpa lite smågrejer på Ica.

Sen ikväll vill jag sätta ihop min skohylla. Vi var för trötta igår, hann bara plocka iordning rummet men inge mer. Tar kort på den om den kommer upp !  Låg med den sega bärbara datan i knät typ hela kvällen och glodde på tv.

Nä men kanske ska börja klä på mig snart =)



Tänk om det var sommar nu ?!

ARHOLMA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0