Ryggont

Sen jag skrev sist har jag inte orkat göra nånting. Jag får bara mer och mer ont i ryggen :( Har haft det i några dagar nu.. Så orkar inte skriva så mycket just nu som jag egentligen velat.. Ligger i vardagsrummet och kollar på tv med Dannes syster. Neo ligger i sängen med Danne som spelar lite. Igårkväll var det fest här hemma för Lotta och Sebbe fyllde år i veckan. Så alla är lite sega idag..

Fönstershoppar på HM och Nelly just nu.. Såg den här tröjan, killmodell men till och med Melinda skulle vilja ha den. (kanske för att det är Chiles färger ) Kostar bara 199:- Danne skullle passa i den.


Finns i fler färger :


Jag skulle vilja ha den blå/gröna som mys tröja ( bara önsketänkande dock )

Fick hem min beställning från Nelly i torsdags och jag måste säga att jag blev kär i allting. Det var sp snyggt/fint !! Mycket nöjd kund... Skulle tat på mig det idag för att fota om jag inte haft så ont i ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0